mandag 31. januar 2011

Trivelig helg / Pleasant weekend

Jeg hadde ei trivelig helg sammen med mange likesinnede. Rundt 40 damer møttes på treff. Utrolig hvor mye inspirasjon og glede slike sammenkomster gir. Jeg fikk sydd rundt 50 nier-blokker - trenger noen flere, men hadde ikke nok stoff med meg. Startet derfor et par andre prosjekter som dere kan se litt av. Det skal ikke bli UFOer :-) I have had a pleasant weekend together with people with the same interest. About 40 women met. These meetings give so much inspiration and joy. I made 50 nine-patch blocks. I need some more, but I didn't bring enough of these fabrics with me. Instead I started two new projects which you can see a bit of. They are not going to be UFOs :-)

6 kommentarer:

Elyte sa...

Very pretty. Our monthly quilting group meets for the first time this year, on Saturday, and I can't wait.

marina sa...

lovely colours.
Sounds like a great get together and very productive.

Hellen Sigurbjörg sa...

Artig å se hvor mye du har fått gjort på en weekend. Jeg sitter nå og skjærer stoff til seksten blokker, trenger 280 lyse 2,5" biter og like mye av mørke, og så blir det 256 trekanter i tillegg. Men jeg er godt på vej allerede. Ha det bra!

Grethe sa...

Gleder meg til å se dine 9-blokker
vokse til noe spennende!Fint med en slik utfordring.
Har ikke startet ennå,men har planen klar:-)

Michele sa...

It sounds like you had a nice time :) getting together with quilting friends is so nice. Your work is beautiful!

annemariesquilt sa...

Oi dette blir flott, jeg er imponert 50 blokker ;-)