fredag 15. juli 2011

PIF-gave / PIF-gift

Da jeg kom tilbake fra ferien, lå det en spennende konvolutt og ventet på meg. For en tid tilbake hadde Anne Marie en "Pay It Forward" -forespørsel, og jeg ble en av de heldige som fikk delta. Se for en nydelig løper hun har sydd! Den falt helt i smak! Tusen takk Anne Marie!
Nå er det min tur til å gi bort noe. Jeg håper mange viser interesse. Blant de som ønsker å være med på "leken", trekker jeg ut tre stykker. Jeg har et år på meg til å sende en hjemmelaget gave til hver av dem. Når disse har mottatt gaven, er det deres tur til å gi bort noe. Jeg har deltatt på slikt før, og det er veldig koselig både å få og gi bort noe. When I came back from holiday, an interesting envelope was waiting for me. Some time ago Anne Marie asked for 3 participants to join a PIF (Pay It Forward) game,and I was one of the lucky ones. Look atb the beautiful table runner she has made. I love it! Thank you soo much Anne Marie!

Now it's my turn to give something away. Among the persons who wants to play, I'll draw 3. Within a year I'll send each of you a handmade gift. Then you have to do the same after you have received the present. I have participated before, and it's very nice both to get and to give. I hope many of you are interested.


Ha ei fortreffelig helg!

Have a wonderful weekend!

4 kommentarer:

Katrine sa...

Koselig løper og koselig blogg du har.

Anne-Mettes Oaser sa...

Sikke en fin løber Annemarie har syet til dig.
Jeg vil gerne være med i legen, hvis du trækker mig ud.
God weekend.
Klem
Anne-Mette

Elisabeth Solum sa...

Så koselig at du fikk en så flott løper!
Takk for koselig kommentar!
Ha en fin helg du også! :)

annemariesquilt sa...

Tusen takk for at du ville være med på min lille PIF...
Lykke til med din og god sommer til deg!!