lørdag 1. oktober 2016

Høst / Autumn

Det er veldig lenge siden jeg hadde et innlegg på bloggen. Man kan planlegge, men det er ikke alltid det går etter planen.  I de siste ukene har det vært langt viktigere ting i livet mitt enn blogging og handarbeid. Nå tror jeg det blir litt rom for både strikking og sying igjen.
Ingen tvil om at høsten har kommet med sine flotte farger. I dag har jeg funnet fram stoff i slike farger og skåret strimler.
 
It's been quite a long time since I had a blog post. We often make plans, but then life gives you other things to think of. Things which are much more important than blogging and handicrafts.
Now I believe there will be more time for both sewing and knitting.
Sure autumn is here with all the beautiful colours. So today I have cut some fabrics in these colours.
 
Med denne buketten ønsker jeg alle en finfin helg!
With these flowers I wish you all a wonderful weekend!
 
 
Oddbjørg
 
 

9 kommentarer:

Frederika sa...

Det er vakre høstfarger. Ha en fin helg.

Leanne sa...

Hello Oddbjorg, your autumn fabrics are beautiful, My favourites. Hope you are well.

Chookyblue...... sa...

hope everything is settling and you can stitch and blog again.......nice to see you back.......

Elin sa...

Desse stripene minner meg om ein trip around the world eg har liggande, uferdig sjølvsagt...

Rosa sa...

Love your Fall fabrics.Looking forward your new project.

Elyte sa...

Look forward to seeing what those fabrics will become.
Hope your week end was a good one too.

Debbie Sauer sa...

I wondered where you had been! Fall has finally hit here, our temps had been the same as in July. Too hot for soccer games! Blessings

Unknown sa...

Hei vennen. Av og til så kommer bådee blogging og håndarbeid ei andre rekke. Er jo nysgjerrig av meg, så eg lurer jo sjølvsagt på kva som har opptatt dagene dine. Du får fortelle det på privaten om du vil. Nydelige farger på stoffene dine hvertfal. Dei likte eg godt. HA ein fin dag og uke fremover kjære du. klem

Elisabeth Solum sa...

Vakre høstfarger på stoffene dine og en flott bukett!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! :)
Ha en fin uke!